AST Praktijkmanager

Het runnen van een dierenartsenpraktijk kan veel tijd in beslag nemen. U bent niet alleen dierenarts, maar ook personeels- en kwaliteitsmanager, inkoper, planner en roostermaker.

AST Farma heeft daarom de AST Praktijkmanager ontwikkeld. Een handige online tool die u ondersteunt door veel voorkomende taken en activiteiten te stroomlijnen.

Door middel van een zorgvuldig samengestelde collectie slimme modules kunt u bijvoorbeeld op eenvoudige wijze contracten beheren, taken toewijzen, roosters aanmaken en documenten delen. Uw medewerkers krijgen automatisch notificaties en instructies zodat zij weten wanneer zij in actie moeten komen. Dit geeft u weer ruimte om uw vak uit te oefenen.

Hieronder ziet u de belangrijkste modules.

Een veelzijdige toolbox

module_jaarplanner

Jaarplanner

Plan terugkerende werkzaamheden over het jaar zodat uw medewerkers automatisch een persoonlijke notificatie krijgen als ze in actie moeten komen. Zodra de taak is uitgevoerd, kan de medewerker dit eenvoudig via een linkje in de e-mail bevestigen. Het activiteitenoverzicht kan ook worden geprint als een papieren kwaliteitshandboek.

module_taakafspraken

Taakafspraken

Bepaal wie voor welke taak verantwoordelijk is op basis van de functie en competenties van uw medewerkers. Deze module biedt een overzicht van alle taken, inclusief een beschrijving van de activiteit en een taakverdeling per medewerker. Per persoon kan een persoonlijk takenoverzicht worden geprint, dat kan worden gebruikt bij de functioneringsgesprekken en als “bekwaamheidsverklaring”.

module_contracten

Contracten

Voorkom verrassingen en ontvang een seintje als een beslissing rond een contract genomen moet worden. U voert bij elk contract een begin-, eind- en opzegdatum in en de praktijkmanager stuurt u automatisch een notificatiemail zodat u tijdig kan besluiten of u het contract wilt verlengen of stopzetten.

module_documenten

Documenten

Beheer op eenvoudige wijze belangrijke documenten binnen uw praktijk. Deze module geeft de mogelijkheid om protocollen, instructies en formulieren te beheren. Het versiebeheer en de revisiedata zijn geautomatiseerd. Medewerkers kunnen documenten alleen gebruiken; de beheerder kan documenten ook bewerken.

module_meldingen

Meldingen

Een centrale meldingsplek voor alles wat fout en goed gaat binnen uw praktijk. In deze module kunnen meldingen worden gemaakt van fouten, klachten, incidenten, ideeën en complimenten. Dagelijks wordt een overzicht van alle meldingen gegenereerd en aan de eerstverantwoordelijke gemaild ter beoordeling en afhandeling.

module_rooster

Roosteren

Beheer roosters, ziektemeldingen en vrije dagen voor al uw medewerkers. Eerder gemaakte roosters kunnen als sjabloon worden bewaard en worden uitgerold over een langere periode. Zodra een rooster is gefinaliseerd krijgen uw medewerkers automatisch een notificatie. De gewerkte uren kunnen naderhand worden geëxporteerd voor verdere verwerking in uw administratie.

Maak gebruik van de introductie-actie

De reguliere kostprijs voor de AST Praktijkmanager is € 350,- per vestiging per jaar* (excl. btw). Echter, als u nu een licentie bestelt voor 2018 ontvangt u de resterende maanden van 2017 als bonus!

Gebruik onderstaand formulier om u in te schrijven. Na inschrijven ontvangt u binnen 24 uur uw persoonlijke inlogcodes en kunt u aan de slag. Wilt u eerst nog meer informatie over de voorwaarden en prijzen? Gebruik dan onderstaand formulier voor een informatieaanvraag. Uw dierenartsenbezoeker zal hierna contact met u opnemen.

*Voor extra licenties (neven-locaties) binnen dezelfde praktijk geldt een korting van 50% per licentie. Neemt u hiervoor contact op met uw dierenartsenbezoeker.

Na inloggen in de AST Praktijkmanager vindt u aan de rechterzijde een uitgebreide helpfunctie waarmee u het gehele programma in kunt richten. Hieronder kunt ook alvast de introductie en de quickstart downloaden: